Multimedijski sadržaji u blogu

Uvodni tekst

Lenta vremena…

Zadatak:

  1. Odabrati muzej ili neki bašinski resurs (predmet materijalne baštine (muzejski predmet ili skupina predmeta), graditeljske baštine (građevnie, memorijalna mjesta…) nematerijalna baština  (tradicijske vještine, običaji…) u Hrvatskoj. Može biti jedan ili više predmeta (skupina koju nešto materijalno ili sadržajno povezuje)
  2. Istražitit odabrani baštinski resurs
  3. Razraditi određenu temu vezanu uz baštinski resurs (koju sami određujete)
  4. Napisati objavu na blogu (https://wordpress.link2.hr/pokazni/ )
    1. Oblikovati i strukturirati objavu korištenjem tekstualnog i av sadržaja
    2. Smjestite u jednu kategoriju
    3. Označite objavu s min. 5 oznaka (tagova)
  5. Napisati objavu za Facebook 
    1. Objava treba biti vezana uz objavu na blogu iz zadatka 4
    2. Objavu skicirajte u PowerPoint prezentaciji
  6. Napisati objavu za Instagram 
    1. Objava treba biti vezana uz objavu na blogu iz zadatka 4
    2. Objavu skiciranje u PowerPoint prezentaciji
  7. Uključiti u sve objave neke od  ostalih medije osim teksta (fotografija, video, grafičke prikaze, strip…) 
  8. Obrazložite svoju motivaciju za odabir baštinskog resursa
  9. Obrazložiti cilj svake objave (što želite postići objavom – okvir: marketing, pristupačnost ili participacija)
  10. Obrazložiti ciljanu skupinu (kome se obraćate objavom) te, kada biste imali financijska sredstva, kako biste promovirali (boost) svoju objavu (geografski, određene dobne skupine…)
  11. Ako postoje problemi vezani uz autorsko i srodno pravo, etički, kako su riješeni

Način izlaganja:

Power point prezentacija (objavu na blogu ćete prezentirati na blogu, ali za svaki slučaj umetnite, dva, tri snimka ekrana u prezentaciju)

Dužina

20 min (svaki student)

Struktura

  1. Objasniti motivaciju odabira 
  2. Prezentirati objave (način na koji se pisao tekst, elemente objave, razloge uključivanja baš tih medija (npr. fotografije – na koji način se tekst i fotografija nadopunjuju) i obrazložiti zadane zadatke (cilj objave, ciljana skupina)

Kod pisanja za web gotoo uvijek vrijedi pravilo “manje je više”!

POPIS LITERATURE ZA ISPIT

Holdgaard, N. 2011. The Use of Social Media in the Danish Museum Landscape. In J. Trant and D. Bearman (eds). Museums and the Web 2011: Proceedings. Toronto: Archives & Museum Informatics. http://conference.archimuse.com/mw2011/papers/the_use_of_social_media_in_the_danish_museum

Kelly, Linda. 2013. The Connected Museum in the World of Social Media. U: Drotner, K, Schrøder, K. C. (ur.), Museum Communication and Social Media -The Connected Museum. London: New York: Routledge, 54 – 71

Kidd, Jenny. 2011. ‘Enacting Engagement Online: Framing social media use for the museum’ in Information, Technology and People 24, 1, 64-77.

Knajs, Rebeka; Filep, Ana; Pokupčić, Maša. 2017. Izložba ’45 Hrvatskoga povijesnog muzeja na Facebooku – kako vrednovati aktivnosti korisnika, Muzeologija 54, 157-178

Kurtović, Ileana. 2017. Facebook u muzejskoj komunikaciji. Muzeologija 54, 143-156

Matijaš, Ana Pia. 2017. Korištenje digitalnim marketinškim alatima u hrvatskim muzejima Muzeologija 54, 108-142

Russo, Angelina. 2012. The Rise of the ‘Media Museum’: Creating Interactive Cultural Experiences through Social Media. In E. Giaccardi (Ed.)  Heritage and Social Media – Understanding heritage in a participatory culture, London, New York: Routledge,  145-157

Russo Angelina, Jerry Watkins, Lynda Kelly, Sebastian Chan. 2007. Social media and cultural interactive experiences in museums. Nordisk Museologi 1, 19-29 

https://soundcloud.com/robert-samovojska/interpretacija-m-matasovic-peer-gynt-anitras-dance-grieg

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)