Figura Krista (Corpus Christi) izrađena je od pozlaćenog bakra u kombinaciji tehnika graviranja, iskucavanja i cizeliranja. Perizoma, tkanina kojom su Kristu na prikazima Raspeća omotani bokovi, ukrašena je emajlom. Na samom predmetu očituju se karakteristike romaničkog stila XII. stoljeća. Christus triumphans (Krist pobjednik nad smrti) prikazan je s krunom, izduženih vodoravnih ruku te paralelnih nogu. Lagano naznačena S linija Kristova tijela, koja se očituje u prijelomu kukova, položaju glave te nogu povijenih u koljenima, ukazuju na stilske promjene XIII. stoljeća. Figura Krista bila je dio većega raspela, čijim je središtem dominirala. Raspelo je pripadalo tipu limoških križeva, ukrašenih emajlom, koji su imali pet figura, čije su veličine bile uvjetovane podlogom. Prednja, zemaljska, i stražnja, nebeska, strana raspela ikonografski su se razlikovale. Likovi s prednje strane raspoređeni su u strogo određenoj shemi, s figurom Krista u središtu, dok su likovi na krajevima križa podređeni širini podloge za koju su pričvršćeni. Sa stražnje, nebeske, strane u središtu se nalazio prikaz Krista u slavi. Na hastama križeva, Krist je bio okružen simbolima evanđelista poznatih pod nazivom tetramorf. Izraz je izveden od grčkih riječi tetra, – četiri, i morph, – simbolički raspored četiri različita elementa ili kombinacija četiri različita elementa u jednoj oblikovnoj cjelini. U kršćanskoj umjetnosti, tetramorf je spoj simbola četiri evanđelista. Svaki od četvorice evanđelista prikazan je kao simbolični lik s krilima: Ivan kao orao, Luka kao vol, Marko kao lav, te Matej kao anđeo.
Latinski križ čiji krakovi završavaju pravokutnim proširenjima izrađen je od drvene osnove prekrivene pozlaćenim bakrom na koju je pričvršćeno pet zasebno izrađenih reljefno oblikovanih figura ukrašenih emajlom u tehnici champlevé. Središnja figura raspetog Krista u blago je naznačenoj ‘S’ pozi, karakterističnoj za gotičku umjetnost, no motivi zasebno pribijenih stopala te kruna na Kristovoj glavi, kojom se motiv Muke povezuje s prikazom Krista u slavi kao vladara svijeta, još su romanički. Prema Ivanovom evanđelju, Raspeću su prisustvovali i sv. Ivan i Djevica Marija koju prepoznajemo u liku pognute glave, prikazani na krajevima hasti križa s Kristove desne i lijeve strane. Na donjoj hasti križa, nalazi se treća figura koja u rukama drži ključ – atribut Sv. Petra, a poziva se na riječi iz Evanđelja po Mateju: Tebi ću dati ključeve kraljevstva nebeskoga, pa što god svežeš na zemlji, bit će svezano na nebesima; a što god odriješiš na zemlji, bit će odriješeno na nebesima.